Επιλεγμένα
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Η ΠΡΩΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΕΛΗΝΩΝ ΤΟΥ N.O.F. ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!
Η ΠΡΩΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΕΛΗΝΩΝ ΤΟΥ N.O.F. ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
19η Ιανουαρίου 1948, ώρα 14.15, ο ραδιοφωνικός Σταθμός του Μάρκου μετέδωσε το εξής μήνυμα, που είναι πολύ εύγλωττο για τη συνεργασία και το ρόλο του N.O.F. μέσα στον Δημοκρατικό Στρατό:
«Η πρώτη συγκέντρωση του Λαϊκού Μετώπου της Απελευθέρωσης των Μακεδόνων (N.O.F.) έλαβε χώρα στις 13 είναι 1948. Συμμετείχαν 500 εκλεγμένοι αντιπρόσωποι, μεταξύ των Σλαβο-Μακεδόνων μαχητών και αξιωματικών των διαφόρων μονάδων του Δημοκρατικού Στρατούˑ Η αντιπρόσωποι έφεραν διακριτικά με την προτομή του αρχηγού του Σλαβομακεδονικού λαού Nkotshef Deltshef.»
Για το συνέδριο του N.O.F ο Γάλλος πρέσβης στο Βελιγράδι Jean Payart γράφει, στις 4 Φεβρουαρίου 1948:
«Ο τύπος του Βελιγραδίου της 21 Ιανουαρίου και με ακόμη περισσότερες λεπτομέρειες η εφημερίδα – Nova Μακεδονία – της 24ης, δημοσίευσαν απολογισμό του πρώτου Συνεδρίου που έλαβε χώρα στις 13 του μήνα σε – απελευθερωμένο ελληνικό έδαφος –, από τους αντιπροσώπους του – Εθνικού Απελευθερωτικού Μετώπου (N.O.F.) των Σλάβων της Μακεδονίας του Αιγαίου."
Σ' αυτή τη συνάθροιση, όπου πολυάριθμα πάνω δόξαζαν – την αδελφότητα και ενότητα των Σλάβων της Μακεδονίας του Αιγαίου και του ελληνικού λαού – παρίσταντο δύο υπουργοί της κυβέρνησης του Μάρκου, ο Ιωαννίδης και ο Στρίγγος.
Ο κύριος ομιλητής του N.O.F, Keremidjieu, .... διακήρυξε:
«Κάτω από Κάτω από τις επιθέσεις των μοναρχών φασιστών, οι Σλάβοι του Αιγαίου δεν λύγισαν, όρθωσαν μιαν αποφασιστική αντίσταση. Αποκάλυψαν, επίσης, τη μάσκα του V.M.R.O. σαν οργάνου των Αμερικανών ιμπεριαλιστών, των εχθρών, των καταστροφέων της ενότητας. Οι Σλάβοι της Μακεδονίας του Αιγαίου οργανώθηκαν μέσα στο κόμμα των εργατών και χωρικών και η νεολαία τους συγχωνεύεται στην ΕΠΟΝ...»
Δίπλα δίπλα με το ΕΑΜ, το N.O.F. αγωνίζεται για να διώξει από την χώρα τον Άγγλο και Αμερικανό κατακτητή. Μάχεται για τη λευτεριά και την ανεξαρτησία της Ελλάδας, για τη δημοκρατία και την ισότητα των δικαιωμάτων των Σλάβων της Μακεδονίας του νότου"...
Και ο γάλλος πρέσβης συνεχίζει λέγοντας ότι στη συνέχεια πήρε τον λόγο υπουργός Ιωαννίδης, που μεταξύ άλλων, είπε:
«Είμαι βέβαιος ότι το σημερινό συνέδριο σας αντιπροσωπεύει μια ιστορική ημερομηνία στον αγώνα των Σλάβων της Μακεδονίας του Αιγαίου για την πραγματοποίηση των προσδοκιών και για την εκπλήρωση των καθηκόντων που επιβάλλει το ιστορικό πεπρωμένο:
Απελευθέρωση της Απελευθέρωση της Ελλάδαςˑ γεγονός που ταυτόχρονα σημαίνει απελευθέρωση των σκλάβων της Μακεδονίας του Αιγαίου".
Αυτά είπε το N.O.F. και αυτά ο Ιωαννίδης. Όμως αλλά έλεγε ο πρόγονος του N.O.F. το V.R.M.O. και αλλά συμφώνησε το 1943 Ιωαννίδη στο Πετρίτσι.
Αλλά μετά από ένα χρόνο ακριβώς, δηλαδή το 1949, και πάλι θα αλλάξουν και το N.O.F. και ο Ιωαννίδης και θα μιλούν για "Ανεξάρτητη Μακεδονία.»
Πηγή: Το έργο του κυρίου Χάρη Τσιρκινίδη από τις εκδόσεις Κυριακίδης σε συνεργασία με τις εκδόσεις Ερωδιός, «Σύννεφα στην Μακεδονία».
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Δημοφιλείς αναρτήσεις
Η ΜΑΧΗ ΚΑΙ Η ΣΦΑΓΗ ΤΟΥ ΚΟΥΚΟΥ ΠΙΕΡΙΑΣ ΤΟ 1944
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
ΤΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ 15.000.000 ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΤΟΥ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΥ
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου